thanks for stopping by. dont forget to follow :) thanks guys. iloveyou! :*

Friday, December 3, 2010

Fourteen To Fifeen ;(

Oh my gosh!
ta pecaye giler2 , taun dpan da PMR 
waaaaa!
takudd yang teramat la takudd !
hrap2 sgt aku dpt belaja dgnn tenangnyer.
tanpa ganguan sebarang 'syaitan'
haha.
I Will Make My Mum Proud Of Me! :D

To ANAMEQ:
kaw penah jdik kwn baek aku
kaw penah jdik tempat aku luah perasaan
seriously, aku memang sayang kaw as kwan baek aku
tpi sejak kaw jmpe 'Die' kaw berubah
tape aku paham
aku juz tana kaw liar sgtt
kaw tu prempuan
be by gone, lets by gone(btol kot ape aku tulis)
haha
sorry 4 evrything
aku tataw knpe kite gado
sume da jdik
aku tabole na buad ape2 lgi
aku hrapkn yg terbaek ntk kaw.
aku doakn kaw okay pmr taun dpn! ;)

bukak buku baru k ;)
skrng syg aku da hilang ntk kaw,
ta brmkne aku bnci kaw 
dndm aku da lme hilang kt kaw
aku tapna kesa kaw dgn yunie, aku na kaw jge dea elok2.
jgan bia tjebak dgn bnde ta bepaedah
kaw try buad die stop s___e
samekom ;)







Thanks For Reading :)

0 comments:

Post a Comment

Siti Balkis Jamil Official Blog