thanks for stopping by. dont forget to follow :) thanks guys. iloveyou! :*

Saturday, July 23, 2011

- movies -

act aku dah lame giler giler tak update blogg.
and and rating followers mmg turun mnjunam ah.
haha. tape tape. aku pon bukan lyn sgt blog2 ni. 

haha. lari tjuk ni.
okey2. 

first movie aku tengok 
HANTU BONCENG


bagi aku crite ni klakar thap gaban ott.
best gilak gilak lah.
sape yg ta tengok mmg lah mmg.
haha. aku menganugerahkan cite ni ***** 
kire lah sendiri. haha
serious best lah. 
mnyesal ot ttgl camera. 
dah terlepas kot, nak wat cmne ann.
kesian aku :( 


lepas tengok hantu bonceng aku straight poie mbo.
tengok harry potter.
dengan sape? dengan my laling lah.
haha,. kesian kwan2 aku kene tgl kn jj. hihi :)
crite ni plak.
boleh laa. aku just tasuke yg harry mati then idup balik.
 haha. *** bintang je. 

dah tu je kot. tade idea dah. 
thanks oney sbb bwak tengok cite tuu.
wlupon idea sbena na tngok SEKALI LAGI.
i had a great time thought.

Aqiss Pika Pika ♥ 


Thanks For Reading :)

0 comments:

Post a Comment

Siti Balkis Jamil Official Blog