thanks for stopping by. dont forget to follow :) thanks guys. iloveyou! :*

Friday, May 20, 2011

Old Story.

kenape tajuk die begitu pelik dan maut?
ni sobab eh. kojap aku cito.
uhmmmmmm..
ni sebona eh cite yg dah lame aku na postt.
tapiiii, mlass. hihi :)
maaf maaf.
lama sungguh sudah saya tidak mengpost.

First Story

ayong buad breakdance time sukann.
time tuu time sukan. kiteorang maen netball aka bola jaring.
aku jadi refree *btul kot ejaan. haha
aku tak ckup ketinggian. :) *sedarr diri tuu 
 okay okay, time kiteorg tengah sedap2 maen.
dan aku sedap2 tiup wisel.

tibe tibe.
aku melihat penonton berdiri dengan muka yg cemass.
aku pon melihat ke gelanggang. rupe rupenye sakinah jatuh.
die jatuh dengan sadisnye.kalau tengok depan2 teruk gle.
klu aku yg kene lah, dah arwah dah. haha
kesian jgk lah aku tgok kwan aku sorang ni
tapi nak wat cmne. aku mmg tabole wat pape.
die bgtau sape yg tolakk die.
tp nseb bek die baek.
die just mendiamkan diri.kalau tak, mesti bdak tuu dah kene disiplin.

ps: sorry lah aku ckp breakdance, kau kenal aku cmne kn :)
hihi syang kau kawan. 

Thanks For Reading :)

0 comments:

Post a Comment

Siti Balkis Jamil Official Blog