thanks for stopping by. dont forget to follow :) thanks guys. iloveyou! :*

Friday, May 20, 2011

- D.A.T.E - 20.05.2011


okay.
cerite ni mule2 sedihh sangat2. 
keje aku menangis jela.
aku pikir dah nak mati dah laki die.
tapi tak mati2 lagi. haha
kesian abg ajib aku, jadi pengelap airmata. 
okay okay.
aku menganugerahkan cerite ni sebanyak **** bintang.
not bad lah tuu. 

okay, kite dah lari tajukk.
yang sebona eh na cite psal date haa.
okay.
tadi kiteorang sangat2 bahagia.
lame gler da kot aku tak dibahagiakan oleh dia.
walaupun tadi die mybe tak bhagia dsebabkan aku.
haha. ter ckap *****. kete tuu btol2 dpan aku.
and and aku nampak name tuu.
haha.sorry yunk. promise ta ckap da :)
kalau TER cakap jgk, saya rela dirotann. hihi * tipu
last word : ILOVEYOU :)

Aqiss Pika Pika :)





Thanks For Reading :)

0 comments:

Post a Comment

Siti Balkis Jamil Official Blog