thanks for stopping by. dont forget to follow :) thanks guys. iloveyou! :*

Monday, March 21, 2011

L Group -___________-

L stand for LOSER
haha. no la. just kidding.
L stand for LESBIANS

entry yg ni aku berbicara melalui pnglaman aku sndri ,  
bkan aku yg L tp berdsarkn cerite2 yg aku peroleh :)
and and secara meluas dan tertutup dan straight
bgi sesetengah pihak yg ta berape suke. 
*dialu alukan bram. bram? ape bnatang tu? brambus la. ape lgi. hihi :)
sorry bhase ksarrr :) mk sy ta aja.
sy blajar sndri. hihi :) hrap mklum.

oke2.
skrng serious.
srious yg seserious nyer. tau2 :)
oke2. sbelum tuu.
aku na ckp sket nie.
*snie la dkat2. tabole kuad2. nt org dgar. malu. haha
kn sume entry aku slalunyer ade gba. tapi buad mse ni tade.
knape ye? teka copekkkk.... tettt! abeh maso
sobab eh gba2 yg aku jmpe kt google. begitu sopan dn tertutup.
bdak2 ats 18 je bole tgok. maaf la ye. :) i'm sorry. *bajett ade org bace je aku ni.

back to the main point.
aku ni bkn lah ANTI-LESBIAN just kurang berminat dgn gelaja2 ini.
oke2. cmni la sng. aku anggap yg dorang ni tabole pkir dgn straight.
knape? sbb ade la org tuu yg loveyou2 bgai. nak kawen la sume.
hadoiyai. gelak guling2 aku.
yela, cube kau byangkn, da la lesbian pastu na kawen.
hadoi2. pnin kapala dgn budak2 akhir zman skrng.
if na enjoy sgt pon, enjoy la. ni yg melebeh2 apohal.

korang mnhine org yg lahir ank luar nikah.
korang jaja name dorang luas2.
tp korang ta pkir yg korang lg rendah martabat dri dorang tau tak.
yela, skurang-kurangnyer yg lahir ank luar nikah tuu dgn laki.
bkn dgn pom1 cm korang. 
klu la boleh mngndung pom1 same pom1 aku rase lg ramai kot yg ank luar nikah.

aku ni tak lah baik sgt.
and and aku jugak ta sempurna and and ta lari dari berbuat dose.
maaf la ye bgi sape2 yg terase lebeyh2 too.
ni just opinion aku, bg lain kate. PENDAPAT.
so, taperlu na sentuh2 meyh :)
sume ni hak masing2. and and aku hanye boleh tengok and luahkn pndpat je :)
korang je yg boleh mrubah diri msing2 :)

ILOVEYOUFOLLOWERS :)
SORRY :) 
NANTI KITE BORAK PASAL
PAKWE MAKWE POLAKK EH :)

 ps: i'm sorry :)
misunderstood . hihi.
*btol kot ejaan sy. hehe

kalau na maki2 aku and ta sependapat.
Sila meraung di shoubox :) 
terima kasih. 

Aqiss Pika Pika ♥♥
 

 

Thanks For Reading :)

0 comments:

Post a Comment

Siti Balkis Jamil Official Blog