thanks for stopping by. dont forget to follow :) thanks guys. iloveyou! :*

Thursday, February 24, 2011

Wo ai ni :)

Sakinah Bte Sahri
*Sakinah yg kanan tau tau

aku kwan ngn dea bru 2 taon.
dri taon lpas n taon ni.
too pon sbb 'krisis'
klu bkn sbb to, mybe aku mmber ngn aina kot 
haha . bgang gler.
mule knal, aku ta bpe suke sket ngn dea.
but then, da lme2.
cm best plak.
muke gedik, tp macho bhaii! haha :)
sakinah@ayong
 BESTIES sampai mati jgk :)

THE END

Nur Liyana Bte Rosli

Lagi sorang BESTIES smpi mati aku.
dea ni mrupakan ah-long kt klass aku.
asek mnx duet je.
ade je la utang2 yg prlu dilangsaikan.
klu ta byar, hbess kteorg dea blasah.
haha *joke la bhaii
dea sopan sntn org nyer.
diam je dea, ta bnyk ckp sgt.
aku yg suke blasah2 nie. haha.
yana, iloveu.
jgn nanges2 lgi. susa aku tgok kau nanges :)

THE END

Nur Shuhada Bte Abdul Aris
shu nie pulak jauh bbeza dri yana
yana kn sopan santun bgaii.
dea ni, brutal btull.
dgn mlut yg ala2 joyah gitu.
ckp men straight jea.
haha. kdag2 klaka plak aku tgok dea ni.
dgn sikap dea yg anti-penjajah sperti AINA(indon)
haha. ade je dea na kcau bdax too.
ish3, tp kdg2 sbb tu aku suke dea. :)
iloveyou lah kwan :)

ps: bile na hangout same2 ni?
lme da ta hangout :(
nt g movie, shu blnje tau tau .
haha.



Thanks For Reading :)

2 comments:

  1. bley jer..x der hal lh..aq kn pmurh..tu stu prkre yg ko lper nk tliz..hehehe..syg gler kt ko..ko pn besties aq jugk..♥♥

    ReplyDelete
  2. sume org tau kau pemurah. taya tuliss pon tape :) thankss ♥

    ReplyDelete

Siti Balkis Jamil Official Blog